MODERN PHILOLOGICAL PARADIGMS: INTERACTIONS OF TRADITIONS AND INNOVATIVE APPROACHES
Section 1

FORMATION OF COMMUNICATIVE LANGUAGE SKILLS IN GERMAN LANGUAGE LESSONS AS A LESSON OBJECTIVE

Опубликован 2021-04-29

Ключевые слова

  • коммуникатив тил кўникмалари, коммуникатив тил кўникмаларини шаклланиш, ўқув жараёни, табиий тил муҳити, эркин коммуникация, креатив ёндашиш, тил кўникмалари, топшириқ, креативлик.
  • communicative language skills, formation of communicative language skills, learning process, natural language environment, free communication, creative approach, language skills, assignment, creativity.

Как цитировать

Xudanova, S., & Umirzakova, F. (2021). FORMATION OF COMMUNICATIVE LANGUAGE SKILLS IN GERMAN LANGUAGE LESSONS AS A LESSON OBJECTIVE. Конференции, 1(1). https://doi.org/10.47100/conferences.v1i1.1030

Аннотация

Ушбу мақолада немис тили ўқитишда коммуникатив тил кўникмаларини шакллантириш дарс мақсади сифатида танлаб олиниб, кўзланган мақсадга эришиш учун айрим дарсликлардан фойдаланишда ўрганувчилар тасаввурида юзага келадиган баъзи тушунчалар билан боғлиқ бўлган англашдаги қийинчиликлар ва уларни бартараф этишда ижобий фойда берадиган ижодий ёндашувлар хақида амалий изланишлар баён этилади. Шунингдек, бундай ёндашувларнинг коммуникатив кўникмалар шаклланишидаги муҳим аҳамияти хусусидаги амалий тажрибанинг ўрни тўғрисида ҳам сўз боради.

Библиографические ссылки

  1. Europarat (2001), Gemeinsamer europäischer Referenzrahmen für Sprachen: Lernen, lehren, beurteilen. München: Langenscheidt.
  2. Corder S. P., Error Analyses and Interlanguage, Oxford, Oxford University Press, 1981.
  3. Habersack Ch., Pude A., Specht F. Menschen А2.1, Deutsch als Fremsprache, Kursbuch. Hueber Verlag, 2013. S. 33-36
  4. Hertel S., Lehrer als Berater in Schule und Unterricht, Stuttgart, Kohlhammer Verlag, 2010, S. 58
  5. Werlen, E., Kommunikative Kompetenz und Mehrsprachigkeit, Baltmannsweiler, Schneider Verlag, 2007. S. 15
  6. Braun-Podeschwa J., Habersack Ch.; Pude A. Menschen B1.2, Deutsch als Fremsprache, Kursbuch. Hueber Verlag, 2015. S. 91-94.